رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از ابتدای مردادماه تاکنون هشت میلیون و ۳۸ هزارو ۹۱۸ خودرو وارد البرز شده است.

علی شادفر، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت:  براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دستگاه‌های ترددشمار فعال در محور‌های مواصلاتی البرز از ابتدای مردادماه تاکنون ورود هشت میلیون و ۳۸ هزار و ۹۱۸ خودرو به محور‌های مواصلاتی البرز ثبت شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز  افزود:  خروجی خودرو از محور‌های مواصلاتی البرز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز ۳۲ افزایش داشته است.

او می‌گوید:  حدود ۶ درصد تردد در محور‌های مواصلاتی البرز مربوط به خودرو‌های سنگین بوده است و  سرعت متوسط وسایل نقلیه در این بازه زمانی ۷۱ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه کرج- قزوین (محدوده پایانه شهید کلانتری) با تردد ۶ هزار و ۱۸۸ خودرو در ساعت بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز افزود: رانندگان حتما قبل از عزیمت به سفر، از طریق تماس با تلفن گویا و سامانه جامع ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور مطلع شوند تا سفر ایمن‌تری را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار